Saturday, July 7, 2012

ringkasan sem 2 tahun 2

Assalamualaikum ~~
agak lama jgak kan aku meninggalkan dunia blogging ni..
i love blogging but i got lot of activities..
STUDI..EVENTS..etc

xtau nak letak title apa..i dunno..
hmmm.. 
skrg tgh cuti semester..xlama lg aku melangkah ke dunia FINAL YEAR!!!
aku nak cri keja tpi ditolak sbb cikgu ganti nak smpi Oktober..
xpala..
bru2 aku dpt tugasan tuk urus blog..2 blog lg tu..so amik la oppurtunity nak gilap blik kreativiti aku ni..lamanya x dok design dok blogging..
dh alang2 buka blogger tu aku bukala blog aku ni..

first of all aku nak ringkaskanlah apa yg terjadi dengan aku selama semester 2 tahun 2 aku kat UMS..
about studi..trus terang sem ni aku a bit xda semangat sbb pointer aku xspt yg aku nakkan even dh bertungkus lumus semester sblum ni..
ada 2 subjek yg aku x fokus dr awal lg..xtau sbb apa..xda minat kot..
subjek Sistem Mutimedia and Computer Architecture..
hmmmmm..mebi sbb.......xnak la gtau kat sini.
yg paling aku fokus adalah Linear Algebra..
tapi xtaula kenapa..still marks aku average jak..

bila nak dkt final..carry marks keluar..ALHAMDULILLAH!!!
suma subjek above 50% laaa..
kecuali LA AND CA la..

bila dh final tu..alhamdulillah!! dpt jgak jwb even ada soalan yg aku xdpt nak jwb..

pastu pasal program yg aku ikut di kampus..
first aku jdi PENGARAH PROGRAM KARNIVAL KERJAYA 2012..
then jadi KETUA PUBLISITI DIALOG CINTA..
itulah program terbesar aku kat kampus..
n ada 2 kali aku jadi SETIAUSAHA untuk program kelab UMSINTECH..
YES!! aku suka beraktiviti..sbb mmg dalam darah aku sejak dr skolah lg..mmg aku minat abis la..hihi..
dalam xsedar aku ikut program ni makes my confidence utuh lg..
sem akan dtg ni ada 3 program menanti lg.. 

about PERSAHABATAN,,
mls aku nak komen byk sbb aku mmg xsuka kalau ada pergelutan..
biarkanla ia jadi rahsia ye..... :)

about RELATIONSHIP..
biarlah ini pun jadi rahsia :)

about DAKWAH 
hmmmm..
aku skrg ni sedaya upaya utk mengaktifkan semula diri aku ni..
utk berkhidmat sepenuhnya di jalan ALLAH..
:)

that's all from me :)

mujahidah ungu ieka noriko :)
may ALLAH bless u all..

No comments:

Post a Comment