Followers

Tuesday, March 22, 2011

.:: Stuck in the Rain ::.

Assalamualaikum w.b.t.
Agak lama jgakla aku nda menjenguk blog kesygn aku ne kan.
Kesibukan menghambat diri.
Assignment alhamdulillah semakin berkurangan.
Tapi..kerja2 yg laen makin byk.
xpa.
itu semua mengajar aku untuk menjadi manusia yang matang.

Stuck in the Rain..??
hehe.aku skrg ne tga lepak2 kat SKTM.
bru abes lab tdi.
kat luar sna tga hujan lebat.
dats y kenapa entri kali ne tajuk cm tu.^^

bila tgk entri cm aku ne dilanda dilemma kan..?
hehe.insyaAllah x.

dlm kesempatan ne jgak aku terjah blog2 shbt laen.
terjah FB shbt2 laen.
bila tgk dorng ne suma dah makin dewasa.
alhamdulillah mereka pandai bwa diri masing2.
bru2 ne jgak ketemu dgn shbt2 seperjuangan sewaktu ketika dulu.
ieta n dhila.
dorng ada wat program tuk junior2 d skola lama dulu.
Intellectual Daie Camp.
Anjuran bdk2 DQ dr Sabah.
insyaAllah. Islam akan berdiri kukuh di bum Sabah ini.
Doakan kejayaan itu k shbt2.:)

Semakin hari semakin usia ini menjangkau.
Bila fikir pnya fikir.
Setakat mana sumbangan aku terhadap Islam..?
"Amatla sedikit...."
Masa aku dihabiskan dgn melepak dgn kwn2.assignment.
Pendek kata. "My life is just about being a student."

Mmg iman manusia ne turun naik turun naik.
Aku nak gtau kat suma org yg bru knl aku...
"Islam is my way of life.."
So korng kenala phm aku.
Dats y gerak kerja dlm Islam adalah kemestian untuk aku.

Macam bercelaru plak kepala aku kan..
Yes..i'm stuck now.
Lots of thing dat i need to consider now.

May Allah bless. ^^