Monday, July 9, 2012

There still hope...

Assalamualaikum suma.. :)
Well..
arini i got bad news from sumone..

setelah seminggu x berkontek..
adala mslh yg dihadapi tu..
hampir punah jgak impian aku..
impian kedua aku..
mebi Allah nak bg petunjuk kepada aku yg usaha dan doa aku nda cukup..
bergelen jgak air mata aku kuar mlm ni..
ada sorng shbt kata..
"airmata itu tanda kejujuran"
 ya.... aku jujur dlm hubungan ini..semestinyaaaa..

aku tau aku masih lg hidup dalam fantasi..
realitinyaaaa.. byk cbrn yg perlu kami hadapi dlm hubungan ini..
BANYAK sgt........

tapi aku percaya.....
ada masih harapan....
inilah dugaan n ujian yg perlu dihadapi..
semestinyaaa sentiasa akan ada UJIAN..
itu namanya KEHIDUPAN..

INSYAALLAH aku akan trus BERDOA.....
BERUSAHA dalam mengapai impian aku ni..
terlalu banyak IMPIAN yg telah aku cipta..
moga iya menjadi REALITI bukan lg FANTASI..




may ALLAH bless U all :)



mujahidah ungu ieka noriko

No comments:

Post a Comment