Monday, November 2, 2009

Nama ALLAH

Salam suma~
hurmmm...skrg ne aku bru jak smpi umah...4 ari 3 mlm aku kat KK(Kota Kinabalu)...ada program...

Dipendekkan ceta arr...aku naik flight ari 2(ada tiket free bha)...naik maswing...a bit windy...
mau termuntah gak la tapi aku bukan jenis yg mudah muntah...dpt gak tahan...
penerbangan 2 cuma amik masa setengah jam..jap je..

Aku duduk kat tingkap..xda org sebelah aku..snang ckit nak begerak bebas..aku amik peluang nak meneroka pulau Borneo 2 dari udara..Subhanallah~cantiknya..aku gak dpt menjejaki jln2 yg aky jalani spnjng jln darat untuk menuju Labuan(jln pi menumbok)

Aku perhati jak la ke bawah..

Subhanallah~
Aku nmpk arus air di laut 2 membentuk nma Allah..aku pejam mata aku then mmg sah bentuk nama Allah..terharu rasanya..makin aku teruja bila ada 2 nama Allah terbentuk..Subhanallah~

huu...tp sayangnya..xbwa kamera la plak..ptut arr hati ne tergerak nak bwa kamera..pa bleh wat..

Akhirnya smpi gak aku di sana..
Alhamdulillah~

No comments:

Post a Comment