Wednesday, February 2, 2011

.:: Kerisauan yg Melanda ::.

Assalamualaikum w.b.t.
Lama dah x memblogging ne.
Skrg ne aku tga cuti.hehe.
Seminggu jak.
Kemarin bru jak smpi di UMS terchenta ne :((
Bwa kwn2 dr smnnjung melawat tempat tinggal aku.
LABUAN.

Oke.
Even aku hepi sgt3 dpt cuti tapi kerisauan melanda diri aku skrg ne.
Npa?
Ada dgr ceta sal rusuhan di mesir tu x??
BEST FRIEND FOREVER aku ada kat sna.
Bila dgr jak sal ceta ne.
Trus aku ingt dya.
Allah.Peliharalah dia.
Cm nak gugur jak jntung ne bila dgr sal tu.
huhu.
Nanges jap.
Allah.
Even muka hepi ne tapi ati aku xhenti2 berdoa tuk kengkwn kat sna.

Dua ari yg lepas ada junior aku ne chat dgn aku dlm FB.
Abg dya 1 batch dgn aku kat skola dulu.
Dya risau gila dgn abg dya.
Aku ne cuba menenangkan dya la.
Sekali bila dya ckp ada kwn abg dya kol mama dya(merangkap kwn mak dorng arh).
Yg asrama bdk2 sabah kena bom.
uissshhhhh.
Terdiam jap aku.
Dah risau gila ne.

Ya Allah, kembalikan dgn segera my BFF.Afrah.
N kpda kwn2 yg ada kat sna.
Amri.ocie.rang.ili n laen2.
hati2 tau.
Moga Allah memelihara kamu suma.

"Undurlah wahai Mubarak jika ada dihatimu ada sedikit rasa belas kasihan atau ada dlm
kepalamu sedikit akal untuk berfikir."
(Syeikh Yusuf al-Qardhawai, 2011)

Ya Allah, kau peliharalah bumi mesir itu.
Ya Allah, kau peliharalah shbt2ku di sna.
Ya Allah, kau peliharalah saudara2 seIslamku di sna.

May Allah bless.

3 comments:

  1. thankz ika... alhamdulillah, aku smpai suda..
    insyaAllah rang ngan af pun smpai ngan selmt nnti... :)
    sori, wat kmu risau...

    ReplyDelete
  2. iya. di sbh suda. hari ahd aku smpai..

    ReplyDelete