Followers

Sunday, January 8, 2012

Saatnya Akan Tiba


Assalamualaikum wbt..
fuhhhh skrg ne minggu exam..n dh berhari2 aku asyik ngadap buku..
muka buku pun sekali sekala aku buka..
sori lil diary..lama dh x buka..

oh ya kan! dah masuk tahun bru skrg ne..2012..
2011..mcm2 berlaku..
dimana aku cuba kembali kepada diriku yg aku rindui..
yala 2010 gv me a lot of pain back then..
n 2012 ne pun memberikan satu permulaan yg sgt baik tuk aku..
2 JANUARI 2012
(tarikh ne amat bermakna sbnrnya..)
tngulah dlm beberapa tahun lg aku akan ceritakan..
sbr ekk..

SAATNYA AKAN TIBA GAK KAN??

a little message for the one dat took my heart..n Allah sent U for me..
p/s : to my dearest shbt..thx for the du'a..insyaAllah after 17hb i'll help u k..:)

1 comment:

  1. http://gadiezchentaallah.blogspot.com/ follow me~ tite da follow cik ~

    ReplyDelete