Tuesday, December 20, 2011

.:: Terima Kasih Shbt ::.

Assalamualaikum wbt..
Alhamdulillah..dh lama dh x coret (even ckit) dlm belog kesygn ne kan..
Busy with presentation n assignment la katakan..

Benarlah kata mereka..bila kita ini mula terpesong dr jln yg spttnya..
PASti Allah akan menarik kita semula ke jln itu..
dr pelbagai cara untuk Allah pelihara kita..

Alhamdulillah arini..sorang shbt memberikan sdkit teguran..
Ya..terima dgn baik..even rasa terguris sbb bnda tu diperkatakan di blkg kan..
Aku ne bknlah jenis yg cpt melatah bila ada org tegur aku..
Aku jenis yg menerima..
Sbb itulah salah satu cara Allah cuba memberi peringatan..:)

Terus terang aku seorang muslimah yg memakai tudung labuh..
Tudung labuh yg bila org tgk akan menyejukkan mata mereka..
perempuan mahupun lelaki..
Muslimah itu pasti akan menjadi tumpuan dimna shj mereka berada..
Setiap langkah diperhatikan..
Setiap kata diperhatikan..
Setiap perbuatan diperhatikan..
Silap sikit pasti akan diperkatakan..
betul x, muslimah tudung labuh?

^^

Kita sebagai sorang muslimah..lebih2 lagi yg memakai tudung labuh ne..
WAJIBlah menjaga sgala tingkah lakunya..
INGAT!!Antunna bwa imej ISLAM..!!

Sungguh rasa berdosa bila diri ini membuatkan agamaMu terfitnah ya Allah..
Bak kata ustazah td.. " Allah itu penerima taubat "
Marilah kita bertaubat..

^^

Sbnrnya rasa kelegaan bila diri ini ditegur..
Masih Allah itu menyayangi aku..
Masih ada shbt yg menyayangi Islam..
Terima kasih shbt ^^

Xtau kenapa rasa mata ne spt berair..
ALLAH sayangkan kau IEKA!!

Aku akui skrg ne aku dlm proses untuk memperbaiki diri..
JOM SAMA2!!

Aku beruntung sbb mempunyai shbt seperti dia..:)
Syukran alla kulli hal ya sohabati..

p/s : IT's MY HAPPY DAY ACTUALLY..

1) Problem solved after a few days merajuk..:)
2) ICT's presentation >> Miss Asnie : Quite a good research :)
3) Penambahan ilmu dr Ustazah Nor Ain (sza arab)
4) A sweet teguran from seorang shbt :)
5) ALLAH LOVE ME!!! :)

No comments:

Post a Comment