Sunday, October 25, 2009

my life at KML

hurrmmm...
bru jak abes exam...juz a week ago...
bru nak start blog ne...
hee...

MATRIK???

mmg best...jmpa kwn bru from Sbah n S'wak...
my roommate 2 org dr Sbah...both oh them from same school n have same religion...
named Elina n Julica...

sorang g dr S'wak...Sri Aman...
Fika...hee sma jak kmi...Alhamdulillah...dia xpernah tngglkn ajaran Islam...

hurrmmm...
My Class...F1T3...
ketua kelas...Asmil...(kwn gdh Hani dulu)...
pen...Sandra...
lucu tul berada dlm kelas 2...adanya kehadiran sorang jejaka ne la....
nmanya Jekerison...from Sbah...
lucula...t'utama dlm kelas Mdm Kharol(tetiba rndu plak ma mdm)...Jeke slalu sakat mdm...mdm pun layan jak...

first2 2 aku stick ma Hani b4 dya msuk maktab...
syukur gak la Hani kuar..kalo x...xla aku pndi bersosial ma kwn2 kelas yg laen....
pas Hani kuar..aku makin rapat ma Zara,Curazon n Margerat...
esp ma Zara n Cura...hehe korea pnya pasal la ne...
hehe slalu ckp sal Korea la(SUJU n DBSK)...
tp pelajaran tetap d'utamakan...
hehe ^^...

Then exam pun mula...tym studi week 2 mmg la aku blaja berabes...huhu...
sekali jwb exam...Ya Allah...hanya Allah sja yg tau...mmg arr susah tp jwb mmg arr jawab...
Now,i juz tawakal ma Allah...

"Ya Allah...aku memohon kpadaMu ya Allah...semoga aku mendpt kputusan yg terbaik dlm PSPM dan dpt meneruskan pengajian untuk Semester II...amin..."

No comments:

Post a Comment